Wednesday, September 16, 2009

Harap permulaan yang bagus

Dinasihati... saya ni bukan penulis yang bagus walaupun BM A1.. heheh (membagga diri plak).. huhuhuhu... ok start now.. nama saya norul hajar che ghazali..acc no 11.....(hurmm senang untuk memasukkan duit kepada saya) ... dah hajar jgn ngarut.. saya sebenarnye pun tak tahu ape tujuannnye saya mencipta blog ini.. hehe tapi yang penting saya buat blog nih sebab saya bosan duduk dekat lab yang sunyi.. semua orang dah balik raya.. tinggalah daku seorang diri.. heheheh... tapi takpe disebabkan saya nih worker holic (alcoholic-kate suban) saya tak kesah pun tuh semua( sy tgh hipokrit)....padahalan pnteng keje je kejenye....

Di sebabkan blog ini dah tercipta, terpaksa la saya memerah otak untuk mengarang cerita ni.... ok perjalanan hidup saya kali boleh dikatakan sederhana je... nak cakap smooth tak der la smooth sgt aderla speed track tgh2 jlan.. ala biasala ikot nasibkan... bulan nih mcm banyak je speed track berbanding bulan2 sebelum nih.... eh citer pasal speed track plak (baru je byr saman rm300). tapi neway saya heppy sgt skrang walaupun ader masalah.. thankz my kezen.. sebab memeriahkan idop saya(sumber inspirasi mencipta blog)...hurmm to my family i love u all so much.. umi and abah thanks for everything.. semperna hari raya i nak wish la.. hehehe selamat hari raya and maafkan anaknda sekiranya ada wat silap(konperm banyak silap)....

saya nih sebenarnya tak tau nak kejar mane satu.. blaja ke keje ke blaja ke...hurm tapi yang penting saya dah pun sah sebagai pelajai UiTM shah alam.. hurmm... tapi kerjaya saya sebagai researcher tetap saya teruskan.. sebab saya nih minat sgt keje2 menyelidik nih.. ha ape yang x patut saya selidik pun saya selidik... hurmm jaga2 la... tapi matlamat hidup saya, saya nak name saya ader DR. tak kiralah aper cara sekali pun.. sebab sy dah janji ngan umi and abah citer2 saya nak jadik doktor heheh tak kesah la dok PHD pun asal doktor kan2....

oklah saya xder idea dah nih.. diharap blog nih menjadi tempat luahan isi hati saya....
saya ptg nih dah nak balik kg. yey! sononye.. walapun persiapan yang tak semergah mane... tapi saya heppy sagat..

bye salam sayang gugu gaga hajar

1 comment: