Wednesday, October 28, 2009

Untuk sahabat-sahabatku yang akn ku rindui.....

Macam mane nak mulakan ek? hurmm... ok la... untuk shbtku yang aku sayangi, kay and wanie... hurmm korang nih mmg best la.. best sagt sgat... walpun korang selalu buli aku.. tapi aku x kesah tuh semua, sebab korang sebenarnye xder niat pun kan.. di hari-hari akhir kay duduk shah alam tiap2 mlm kite kuar jenjln kan? ye la nak lyn karenah si wanie yang suke lalu dekat datan shah alam sambil mengorat mamat hensem kat situh....kadang2 x ikhlas pun ader... hahahah.... gurau je.... bile la lagi kiter nak kumpul sesame kan....kay nnt rajin2 la turun shah alam ek.. kiter org mmg akan selalu turun bangi terutamanya putrajaya.. ops nak wat ape tuh? ape lagik karok la... sekarang yang menjadi hobby aku.. walaupun nyanyi x sedap.. wakakaka.. tapi dlm usaha nak menyedapkannye... hehehe... so korang jgn lupe aku eh.... bile kiter dah kaya kiter pegi jenjaln eh? ok korang ingat aku syg korang... bye bya





No comments:

Post a Comment