Tuesday, March 23, 2010

saya di sungaI Buloh


entry kali nih nampak mcm serius..(serius ker)... hurmm nak cakap pasal kerja aku plak... huh setiap minggu kali ni kene ulang alik dr shah alam ke sg buloh. sungai buloh ke shah alam.. tuh la keje aku taip2 minggu.. huh minyak tak yah ckp la.. kenkadang teringin plak ingin membawa motor(takut tak sampai) so aku pendamkan je hasrat nak bwk motor... takpe la sebab kerja aku sanggup berkorban sket, kalau sebelum nih leh korban bli tiket wayang,karoke,apela salahnye berkorban demi setitik ilmu(eh setitik ke) belasahlah..... aku heppy la ngan idup aku skrg cume bosan di ketika mlm la.. hahahhha. ayat tak leh bla...
ha aku nak cerita rakan sekerja aku yang baru nama die ain.. baik budaknye alim,sopan santun,cantik dsb... hurmm die banyk menegur aku by the way aku suke cara die tegur,, kadang2 aku terasa kecik nye diri aku ni(ceh perasan kecik)... die selalu memuji aku pandai padahal aku tak pun.. sikit2 tuh bleh la.. ini disebabkan aku tgh amek master.... tapi bagi aku tuh semua bukan pengukuran bg kepandaian sesorang.. arghhh biarla die.... aku suke kwn ngan die...
then aku nak citer pasal projek master aku, aku nak marah juge ngan supplier yang asyik hantar salah qutotion.. huh. buat aku pening nak jwb ngan supervisor yang pulak sgt berbelit mcm ... (biarpun cina)... xpe aku terpaksa bersabar demi segulung ijazah.. hahahahhahahahaha.... poyo la ko..

ok la sampai sini saja
salam guguga hajar

No comments:

Post a Comment